LOST


Jag sitter här i soffan nu i flera timmar och ser om alla säsongerna av LOST. Jag missade den serien när den gick på tv, men tyckte att den verkade bra. Så en dag när jag hade riktigt tråkigt bestämde jag mig för att köpa säsong ett och det gjorde jag. Därefter följde säsong två och tre.

Sedan gick tiden och säsong 4 dröjde med att komma på tv. Jag glömde bort LOST. Härom veckan hittade jag dock säsong 4 på Åhléns och nu är jag tillbaka i träsket eller jag kanske ska säga på ön.

Jag ska gå igenom säsong ett till tre igen och sedan ska jag införskaffa säsong 4. Jag ser det med hoppet om att dem någon gång ska reda ut allting för just nu är jag helt.... LOST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0