Godis och sånt

På onsdag är det den 1: a juli. Det är också dagen då jag får börja äta vad jag vill. Jag har ju kommit på en egen personlig lag om att jag bara får äta nyttigheter under semester och under julen. I sommar har jag visserligen ingen semester, men jag beslutade ändå att juli månad får vara min semestermånad. Det är riktigt trevligt att vara president i sin egen regering, haha.

Så alldeles snart ska jag äntligen få pröva lite Ben and Jerry´s - glass. Har aldrig smakat det. Är det någon som kan rekommendera någon smak? Den glassen verkar ju otorligt populär.

Annars har jag tänkt äta lösviktsgodis, choklad, chips, mjukglass, fikabröd - gärna kanelbullar. Det är ett litet glädjemoment när jag får börja äta godis. Ändå är det inget jag längtar efter under året. Jag är inte längre beroende av sådana saker.

Kommentarer
Postat av: Svulsten

Oj, så många smaker att rekomendera, men här kommer Top 3:



1. Caramel Chew Chew

2. Strawberry Cheescake

3. Cookie Dough

2009-06-28 @ 14:56:23
Postat av: Anna Lu

Tackar för den listan, Pape. Jag hade ju dig i åtanke när jag inhandlade caramel chew chew

2009-06-28 @ 15:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0